Världens sämsta argument



Almina: Elin nu kommer jag och hämtar tv:n!
Elin: Nej för jag vill ha den!
Almina: Men jag vill också ha den och du har redan haft den sen i lördags!
Elin: Men nej det är bara onödigt för du kommer få flytta tillbaka den i så fall.
Almina: Men du behöver den inte ens, vad ska du kolla på?
Elin: Ehhm..
Almina: Det är onsdag, det går inte ens något på onsdagar!
Elin: Ehhm, jo! Jag vill se på.... eehm... SVERIGES MÄSTERKOCK!
Almina: Det slutade sändas för flera veckor sedan...

Och även lyckades Elin vinna tv:n tillslut, vet inte hur men det där med SVeriges mästerkock bet nog hårt ;)







Kommentarer



Jag döptes till
och jag kommer hit ofta.

E-posten är min enda vän (endast synligt för Erlins),

och bloggen är mitt liv


Men det jag egentligen ville säga var

Trackback
RSS 2.0