Kortisar

Hos frisören:
- Ska jag ta med maskinen där bak?
- Nej tack, men gärna i nacken.



Två rika män stod och skröt om vem som var rikast.
- Jag är så rik att jag kan köpa hela jordklotet!
- Nej det kan du inte, för jag säljer det inte.



Putte visar sitt nya hem för några av sina vänner.
- Jag har inrett det helt efter eget huvud.
- Ja, det verkar lite tomt.


- Mamma, jag gillar inte ost med hål i!
- Var inte dum nu. Ät osten och lämna hålen.



- Mamma, jag gillar inte ost med hål i!
- Var inte dum nu. Ät osten och lämna hålen.


- Jag har så ont i magen. Kan det vara ostronen jag åt igår?
- Ja, de kanske var dåliga, men det brukar man se när man öppnar dem.
- Öppnar dem?



Pappa frågar sin dotter:
- Ser du bra med dina nya glasögon?
- Visst, mamma!


  • - Pappa, kan du knyta mina skor?
    - Kan inte mamma göra det?
    - Nej, du har mycket bättre knytnävar.


  • - Vet du vilka jag såg idag?
    - Nej.
    - Alla jag tittade på.
  • - Vad får man om man korsar en papegoja med en tusenfoting?
    - En walkie-talkie.


    Kommentarer



    Jag döptes till
    och jag kommer hit ofta.

    E-posten är min enda vän (endast synligt för Erlins),

    och bloggen är mitt liv


    Men det jag egentligen ville säga var

    Trackback
    RSS 2.0