Konvarsationer på tåget

En pappa och en dotter (ca 4 år) sitter på X2000, pappan pratar i telefon.
Pappan: Ja det låter jättebra, hejdå! (lägger på)
Dottern: Vem var det? Var det en BAJSKORV !!?
Pappan: Nej, sådana ringer inte till mig...

Och det var så sjukt pinsamt för både jag och Jacob börjar skratta åt henne, extra pinsamt när hennes mamma började kasta konstiga blickar på oss.Och båda börjar skratta mer eftersom den andra skrattar. Så Jacob som sitter närmast flickan böjer sig ner och kollar ner i golvet för att vara lite diskret. Det hjälpte inte kan jag ju säga. Han liksom vibrerade upp och ner och gav ifrån sig konstiga ljud. Haha!

Jag lämnar inga bilder till detta inlägget! ;)




Kommentarer



Jag döptes till
och jag kommer hit ofta.

E-posten är min enda vän (endast synligt för Erlins),

och bloggen är mitt liv


Men det jag egentligen ville säga var

Trackback
RSS 2.0