Jag är förvånad!

Ja det är jag! Jag har varken klickat mig in på denna bloggen eller uppdaterat på typ en vecka, ändå har vi statistik. Holy amazing tiep..

Nä, det jag egentligen ville säga var fårlåt (oj, skulle egentligen stå förlåt, men fårlåt lät väl mysigt? Det låter liksom som bä bä vita lamm) för all usel uppdatering. Både jag och Erica har haft fullt upp både i skolan och på fritiden så vi har haft varken ork eller lust att blogga åt er här på Erlins.

But good News! Vi planerar en helt awesome comeback med ett litet nytt koncept, ny design och bättre uppdatering med mera.

Vi hörs la, kram Elina


Kommentarer



Jag döptes till
och jag kommer hit ofta.

E-posten är min enda vän (endast synligt för Erlins),

och bloggen är mitt liv


Men det jag egentligen ville säga var

Trackback
RSS 2.0