På fotbollsmatchen!

Igår var jag på fotboll. Det roligaste var nästan gubbarna som satt på raden ovanför. Vilka konverationer!

Gubbe 1: Har du iphone eller ?
Gubbe 2: Va.. ? Öhh, nej. Vadå då ?
Gubbe 1: Vill du ha iphone ?
Gubbe 2: ähh, jag vet inte asså...
Gubbe 1: Det är så jävla bra med iphone va! Du kan köta en av mig..
Gubbe 2: jag vet inte.. det kanske..
Gubbe 1: Du kan få den för 2000:- - Kom igen det är ett jävligt bra erbjudande. Alla har iphone!
Gubbe 2: haha. Vi får se..

Lite senare..

Gubbe 1: Iphone.. Så jävla kasst va! Skaffa aldrig iphone!
Gubbe 2: Var det inte du som försökte sälja en iphone till mig alldeles nyss ?
Gubbe 1: Visst fan. Men jag försökte liksom sälja min egna. Är du fortfarande intresserad ?
Gubbe 2: Nej, jag tror inte det... haha!


En annan konversation:

Elfsborg fäller en IFK:are. Gubbarna på raden blir arga!

Gubbe 1: Vafan! Ge honom kortet då för helvete! Jävlar domarjävel!
Gubbe 3: Men det var ju inte så farligt iallafall.
Gubbe 1: Nej, men kort ska jäveln ha!
Gubbe 3: Kort för vadå ?
Gubbe 1: För att han är så jävla ful.
Gubbe 3: hahaha! Vadå ska du ge kort tills hans föräldrar också då eller ?
Gubbe 1: Äh, va fan. Vi klipper bollarna på honom istället!


Kommentarer



Jag döptes till
och jag kommer hit ofta.

E-posten är min enda vän (endast synligt för Erlins),

och bloggen är mitt liv


Men det jag egentligen ville säga var

Trackback
RSS 2.0