Elina byter blöjan, jag lägger fram den!

Tidsinställt inlägg!

Från och med nu har elina egen vådnad av erlins i en vecka. Jag sitter nämligen på flygplanet påväg till Rhodos.
Känns ganska bra att veta att man imorgon kommer ligga i solstol och sola, bada lite och dricka fruktdrinkar i ca 30 graders värme. Extra bra känns det då det har varit skit väder här hemma hela dagen.
Nog om min resa.
Jag har tidsinställt några inlägg men ansvaret ligget på elina. Det är hon som byter blöjan, jag har bara lagt fram den om man säger så..  
haha. Ha det så bra här hemma i regnet (var bara tvungen att skriva så..)

Ungefär såhär bra kommer jag att ha det...






































Kommentarer



Jag döptes till
och jag kommer hit ofta.

E-posten är min enda vän (endast synligt för Erlins),

och bloggen är mitt liv


Men det jag egentligen ville säga var

Trackback
RSS 2.0