Svar på fråga.

Det där med svar på tal frasen börjar bli ganska tråkig. kör en svar på fråga istället :D.

  

Svar; Tusen tack, Karin.
          Japp, min familj har en ipad. Jätte smart grej faktiskt. Det bästa med ipaden ?
          Om jag ska vara helt ärlig är det nog att man kan ta med den på toa. :)


På tal om toa, kiss och bajs o.s.v. Min mamma ringde för ett tag sedan ;)

Erica; har du inget att göra på jobbet ?
Mamma; jo. hehe. Tänkte bara fråga.. Har viu verkligen ingen patron till skrivaren ?
Erica; nej.. asså inte..
Mamma; Men det fanns ju en i skåpet innan. Har du kollat ordentligt ? Längst in ?
Erica; ja. Jag kollade innan. Men grejen är den att jag inte kan leta mer.
Mamma; ?
Erica; Jag måste nämnligen bajsa.
Mamma; HAHA. Du är ju knäpp.
Erica; Men jag var tvungen att vara ärlig.
Mamma; jag beställer en ny. puss
Erica; puss.. nu ska jag... (oj, hon la på) :D













Kommentarer
♥ becca ♥s åsikt:

HAHAHAHAHA, erica :D

2011-02-12 ♥ 23:35:10
My place: http://beccaastenbeck.blogg.se/



Jag döptes till
och jag kommer hit ofta.

E-posten är min enda vän (endast synligt för Erlins),

och bloggen är mitt liv


Men det jag egentligen ville säga var

Trackback
RSS 2.0