Schampo/balsam

Jag älskar att testa olika schampon och balsam! Mamma köper alltid "riktiga" frisörschampon till mig, för det är egentligen bara de som fungerar riktigt bra. Ingen frisör tipsar om schampon från Ica osv. De luras bara i reklamen. Nu har jag haft Wella ett tag och jag har verkligen tröttnat på det. Reder inte alls ut håret bra osv. Nu bad jag mamma köpa ett nytt. Det blev ett från Matrix, och det fungerar verkligen! Har även haft från samma märke innan och varit nöjd med det då med. Så det kan jag verkligen tipsa om!
Senare kommer jag antagligen läga upp ett inlägg med lite olia frisyrer, så håll utkik! :)

Toppen!




Botten!




Kommentarer



Jag döptes till
och jag kommer hit ofta.

E-posten är min enda vän (endast synligt för Erlins),

och bloggen är mitt liv


Men det jag egentligen ville säga var

Trackback
RSS 2.0