Det är synd om mig

Det verkar som att mitt liv inte vill fungera. Iallafall om man räcknar de senaste dagarna. I fredags natt gick strömmen här vilket innebar att det har blivit något fel i någit uttag. Halva huset saknade ström. Att börja fredagen med att treva efter toalettpappret i mörkret är inte någon bra start. Nu har pappa lagt om en sladd så att vi iallafall kan se på tv. Igår duschade jag med levande ljus. Ganska mysigt, men jobbigt eftersom jag inte riktigt vet om det var schampo eller tvål jag tog i håret. Denna dagen började nästan lika kasst! Tangentbordet till datorn gick sönder. Jätte kul. Jag som gick upp hjalv nio bara för att plugga klart det sista som låg på datorn. Jätte kul..Nu har jag iallafall lyckats lägga in någon hjälpfunktion där man kan lägga in ett tangentbord. Nu ska jag iallafall åka och träna. Försöka trösta mig med något annat.. Det jag egentligen ville säga var att jag är hemma men att elina får stå för den mesta uppdateringen tills jag har ett nytt tangentbord. Pöss

Kommentarer
♥ elina ♥s åsikt:

vem var det som glömde XOXO nu då :o

2011-02-06 ♥ 11:11:56
My place: http://elinasstyle.blogg.se/



Jag döptes till
och jag kommer hit ofta.

E-posten är min enda vän (endast synligt för Erlins),

och bloggen är mitt liv


Men det jag egentligen ville säga var

Trackback
RSS 2.0