Dagens frågor.

1. varför säger man att man ska plugga men så sitter man vid datorn istället ?
  
   Svar; man vill låta ansvarsfull och duktig (dock misslyckas jag ganska rejält effter detta inlägget)

2. varför säger man kassa skämt och sedan skrattar själv åt dem ?

 
Svar; för att man tror att det är roligt. När man dock inser att man har gjort bort sig räddar man det genom att skratta.

3. Varför får jag varje dag frågan vilket sjukdom jag har ?
 
 Svar; du agerar annorlunda

4. Varför skrev jag ens med fråga 3 ? Den var ju töntig

Svar; du kom inte på något annat och såg din chans till högre status.

Det är mycket roligare att svara själv på de frågor man ställer. Man får mycket roligare svar..


Kommentarer



Jag döptes till
och jag kommer hit ofta.

E-posten är min enda vän (endast synligt för Erlins),

och bloggen är mitt liv


Men det jag egentligen ville säga var

Trackback
RSS 2.0