Gunnel klippte busken i helgen!

På tvn alldeles nyss;

Gubben; Hej Gunnel! Vad har du gjort i helgen ?
Gunnel; jag har klippt min buske !
Gubben; kan man göra det själv ?
Gunnel; absolut. Om man tycker det är svårt så kan man ju be om hjälp..
             Det är mycket viktigt att man är försiktig när man klipper. Annars kan de bli små sårskorpor på stammen!

...

Gunnel; Såhär ser iallafall min buske ut. Livlig, tovig och riktigt buskig! :)
Gubben; jasså..

....

Senare i programmet;

Gubben; Jaha, då får vi tacka för oss! Vill ni fråga gunnel något är det bara att maila.
Gunnel; ja, bara ni inte har allt för svåra frågor jag är ju inte en speciealist! hihi!
Gubben; Ni skickar alltså mail till ....@... Gunnel svarar på alla sortes frågot om din trädgård! Vi ses nästa vecka. Tack hej!


Bara jag som misstolkade detta ?

Kommentarer



Jag döptes till
och jag kommer hit ofta.

E-posten är min enda vän (endast synligt för Erlins),

och bloggen är mitt liv


Men det jag egentligen ville säga var

Trackback
RSS 2.0